Ogłoszenie Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach
w sprawie możliwości odbioru indywidualnej dokumentacji medycznej pacjentów
zlikwidowanego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Czechowicach-Dziedzicach w latach 1983-2001
Działając na podstawie art. 29 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 581) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 798) uprzejmie informuję, że z uwagi na upływające okresy przechowywania dokumentacji medycznej pacjentów zlikwidowanego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Czechowicach-Dziedzicach w latach 1983-2001, istnieje możliwość jej odbioru.
Dokumentację można odebrać po uprzednim złożeniu wniosku
1) bezpośrednio w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach (parter budynku głównego przy pl. Jana Pawła II 1)
2) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, pl. Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice.
Wzór wniosku udostępniony jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu oraz w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach.
Wnioski można składać w terminie od 21.10.2024 r. do 24.01.2025 r.
Po upływie tego terminu dokumentacja zostanie zlikwidowana i nie będzie możliwości jej odbioru.
Dokumentację może odebrać pacjent, jego przedstawiciel ustawowy lub osoba upoważniona przez pacjenta.
Dokumentację medyczną można odebrać w siedzibie Urzędu Miejskiego po okazaniu dokumentu tożsamości, oraz własnoręcznym pokwitowaniu jej odbioru, osoba upoważniona przedkłada stosowne pisemne upoważnienie.
Wszelkich informacji, dotyczących możliwości odbioru dokumentacji medycznej, można zasięgnąć w Wydziale Organizacyjnym i Kadr – Archiwum Zakładowe pod numerem telefonu: 32 214 71 96 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach.