Moja sprawa

Spis spraw załatwianych w urzędzie. Jak załatwić sprawę - kompetencje, procedury, formularze, opłaty. Funkcje do wyszukiwania po tytułach oraz tekstach dokumentów. Wybrane rejestry kancelaryjne.

Metody dostarczania dokumentów do Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach:
 

1. Poczta tradycyjna - list zwykły lub polecony.

2. Osobiste dostarczenie dokumentów papierowych w godzinach pracy urzędu:
poniedziałek, wtorek, środa w godz. 7.30-15.30
czwartek w godz. 7.30-17.30
piątek w godz. 7.30-13.30 na biuro podawcze Urzędu Miejskiego, pl. Jana Pawła II 1


3. Przekazanie dokumentów on-line - wypełnionego formularza elektronicznego, bądź dołączonego elektronicznego dokumentu - poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na stronie https://epuap.gov.pl

4. Osobiste dostarczenie dokumentów elektronicznych w godzinach pracy urzędu:
poniedziałek, wtorek, środa w godz. 7.30-15.30
czwartek w godz. 7.30-17.30
piątek w godz. 7.30-13.30 na biuro podawcze Urzędu Miejskiego, pl. Jana Pawła II 1 z wykorzystaniem nośników elektronicznych:

- płyta CD lub DVD

 - pendrive

 - dysk zewnetrzny USB

 

Informacja wytworzona przez:
Gabriela Partyka-Dzida
email: bip@um.czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214 71 47 fax: admin
, w dniu:  08‑07‑2003 08:32:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Hodur
email: shodur@volvox.pl tel.:0 602 306 982 fax: (033) 496-47-31
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
18‑04‑2024 16:46:47
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive